Հետտոնական դիետա (օր յոթերորդ)

Խոհանոց 16.01.2019   21:00   250

  • »»» Աջակցեք անկախ լրատվամիջոցների կայացմանը

    Հայաստանյան նոր իրավիճակում Անկախ լրատվամիջոցների գոյությունն օրվա հրամայական է դարձել՝ հակադարձելու ամենօրյա սուտ ու կեղծիք տարածող նախկին իշխանությունների ձեռքերում կենտրոնացած մեդիադաշտին և անաչառ լրատվություն ապահովելու համար։ Անկախ են այն լրատվամիջոցները, որոնք գործում են ինքնաֆինանսավորմամբ։ Սակայն բարեխիղճ լրատվամիջոցները չեն կարող ունենալ նախկինների ֆինանսական հնարավորությունները, ուստի առաջարկում ենք. Աջակցեք մեզ՝ փոխանցում կատարելով հատևյալ հաշվեհամարներից Ձեզ համար տարբերակով.

    InecoBank 2050032180751001 ARMEN GEVORGYAN PE Mobi Dram  110190189022 Idram  ID952381517 Web Money  R397182815590, Scrill  109516795

    ԱՋԱԿՑԵՔ ԱՆԿԱԽ ԼՐԱՏՎԱՄԻՋՈՑՆԵՐԻ ԿԱՅԱՑՄԱՆԸ։

    Եթե իսկապես ցանկություն ունեցաք աջակցել կայքին, մի զսպեսք այդ ցանկությունը։

Հետտոնական դիետան տևում է 1 շաբաթ, որի ընթացքում արգելվում է բուսական և սերուցքային յուղեր օգտագործել։ Ցանկալի է հանքային ջրի և կանաչ թեյի օգտագործումը (օրական 4 բաժակ ջուր և 2-3 բաժակ թեյ)։


Օր յոթերորդ

Նախաճաշ.

խաշած ձու - 1 հատ

նարինջ - 1 հատ

թեյ կամ սև սուրճ (առանց շաքարի) - 1 բաժակ:

Ճաշ.

աղցան (1 լոլիկ, 1 վարունգ, գինու քացախ, սամիթ) - 1 ափսե

թոստ անյուղ պանրով - 2 հատ

կաթնային յոգուրտ - 100 գ:

Ընթրիք.

1 հավի կրծքամիս լիմոնի հյութով

խաշած բրինձ (ոչ մաքրած) և խաշած ծաղկակաղամբ -- 1 ափսե

1 հատ քերած խնձոր լիմոնի հյութով և 1 թգ. մեղրով

նանայով թեյ - 1 բաժակ:

Ցանկացած սննդակարգ ընտրելիս հիշեք, որ այն օրգանիզմի համար օգտակար կարող է լինել միայն բավարար չափով օգտագործելու և հետևելու դեպքում։

 Լուսանկարներ

  Կիսվեք սոցցանցերում


 Պիտակներ
         դիետա, Օրվա բաղադրատոմսը

 Նմանատիպ նյութեր

 Մեկնաբանություններ 0
Имя *:
Email:
Подписка:1
Код *:

  НОВОСТИ ПАРТНЕРОВ
Copyright © 2015 NewsLine. Design created by Fon